Patrick Dempsey slutar efter 8 säsongen!!! =(



Hej allihopa! Grey's Anatomy-fans, sluta läsa nu ifall ni inte vill förstöra eran dag. McDreamy, aka Patrick Dempsey, har bestämt dig för att den kommande åttonde säsongen av Grey's kommer att bli hans sista. Va? Grey's Anatmoy utan Derek Shepherd?! Det är bara inte möjligt. Det får mig att undra över vad som kommer att hända med Meredith och resten av skådespelarna....? Showens skapare, Shonda Rimes, har sagt att "det kan bli ett sista hurrah för många av dem." Shonda sa till och med, "Jag känner att Meredith och Derek är menade att vara tillsammans för evigt, och vi kommer att se till att de blir tillsammans i slutet, förhoppningsvis, så vidare en av dem inte dör eller något." Det går även rykten om att Grey's ska sluta helt efter 8 säsongen! OMG! Säsong 8 av Grey's Anatomy kan bli den mest tragiska säsongen hittills. Jag vet inte hur jag ska klara mig utan grey's! Snyft! Harre bra

'

Kommentarer
Postat av: marika

vet inte hur man fixar men det är nått konstigt...

2011-06-05 @ 15:55:49
URL: http://tuffast.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0